fredag 22. januar 2010

Velkommen inn


Denne uken tenkte jeg at jeg skulle ønske velkommen inn i mitt hjem.
Har tidligere blogget masse fra andre hjem, så nå synes jeg det er på tide å åpne dørene inn til familien Sommerfugl. Akkurat nå har vi en litt minimalistisk stil, ettersom stuen er nyoppusset, og vi venter på møbler som er bestilt.
Liker faktisk å ha det litt slik, ettersom vi har to travle gutter i hus
(en av dem en travel krabat på åtte mndr som elsker å klatre og klyve.)
Når alt er ferdig blir det en blanding av moderne, nostalgisk og industriell stil. planene er klare.
Gleder meg til alt er på plass.
God helg til alle.

6 kommentarer:

  1. Så fint dere har det! Lyst og veldig lekkert!♥ Ha en flott helg! Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Jippi! Så gøy med innlegg;) SÅ fint det ser ut!
    Ser forandringen, altså! Lyst og fint! Så du har vært innom, altså?
    trodde du hadde logget av for gost her en stund;) Neida.. Men takk for
    skrytet, må si brikkene begynner å falle på plass her, men det går enda en stund før jeg sier meg fornøyd. Ska på messe neste helg, og da er jeg på utkikk etter litt saker og ting jeg ønsker til huset også;)
    Kommet litt varer i butikken, mer i løpet av februar! Herlig med nyheter;)

    Vi sees!
    klem:)

    SvarSlett
  3. Så fint det var her inne hos deg :)
    Må være utrolig deilig å ha det nyopp-pusset.
    Knallfint skap du har,og jeg la merke til den fine kommoden som sikkert er malt .Nydelig den også.
    Uff,her har vi ikke kommet skikkelig igang med opp-pussing av stue .
    Alt går i rykk og napp .Slitsomt ,men vi er nok i rute til våren...
    Sa jeg sikkert sist vår også;)

    Men jeg ble veldig inspirert av disse bildene hjemme hos deg .

    Ha en deilig helg !:)

    Klem fra Monja

    SvarSlett
  4. så fint!
    lenge siden jeg har vært på besøk på bloggen din:)

    SvarSlett
  5. Hei! Så fint dere har det. Skapet du har i stua ver kjempefint, så ser jeg bildet fra headeren din er på plass også. Nydelig. Håper du viser bilder når stua har fått de nye møblene!?

    Ha en flott helg! Klem!

    SvarSlett
  6. Så kjekt med en titt i stuen din ;o) Du hadde det fint, lyst og hjemmekoselig ;o)
    Nydelig farge på veggen, er det cappuchino?

    God helg!

    Klem J.

    SvarSlett