onsdag 28. april 2010

Gratulerer!


I denne vakre måneden har alle guttene mine bursdag i løpet av en drøy uke. 
Det vil si mine to gutter, og min mann. Dagene er feiret i stor stil, og i tur og orden, og i dag er det den snille og hjelpsomme sommerfuglgutten min som skal feires med dinosaurfest. 
Han er hjemme og hjelper mamma med alle forberedelsene, og vi gleder oss veldig til festen.
Føler meg som verdens heldigste mamma, og den følelsen er det nok mange som kjenner igjen.
Ha en finfin dag.

4 kommentarer:

  1. Så koselig! Håper inderlig du tar masse bilder, så vi som ikke fikk være med på barnebursdagen får se hvordan de hadde det! :D Dinosaurbursdag høres jo så gøy ut!

    SvarSlett
  2. Så spennende med dinosaurfest, du er flink til dette!
    Håper dagen ble fin!!

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Så artig at alle tre er samme måneden og i samme uken :)
    Gratulerer til alle tre;)
    Så gøy med dinosaurparty da,det blir nok stas for gutten din.
    Forøvrig flotte gutter du har!
    Kos dere igjennom bursdagsuken !:)

    Klem fra Monja

    SvarSlett
  4. Ja, han kommer snart hjem! Den 12. mai står han på flesland! :D Gleder meg. Håper bursdagen gikk knirkefritt og at dere alle koste dere =)
    Klem

    SvarSlett