onsdag 1. desember 2010

Luke nummer 1

Alle hjerter gleder seg... 
Nå er det en stund siden jeg har vært inne her, 
men frem mot jul blir det et nytt innlegg hver dag, 
kanskje med noen gode tips? 
I det sommerfuglske hjem er nesten all julepynt hjemmelaget i år, 
og jeg gleder meg til å vise frem noe av det... 
Sammen med den store sommerfugl-gutten har vi pyntet hjemmet etter alle kunstens regler, 
og mor sin juleglede har tydelig smittet over på den barske gutte-gutten, 
som glad og nynnende finner frem, sitter på plass, danderer og ordner. 
Herlig. 
Ikke mye rødt hos meg i år, men i den første luken i år tar vi frem dette koselige 
hjertet som pryder skapet i stuen. 
Ha en vidunderlig førjulstid.

4 kommentarer:

  1. Den friske grønne kransen din var jo helt nyyyydelig! Har du laget den selv??

    SvarSlett
  2. Jippi!! Gleder meg til kalender her hos deg:)
    Har sett etter deg, vet du:)) Sååå fint julekort, tusen takk:)
    Har en bunke liggende her, men ikke begynt å sende enda, jeg!

    See u!
    Klem:0)

    SvarSlett
  3. Nydelig hjerte og krans:)Så kjekt med kalender.Gleder meg til å følge med videre:)
    Her er ikke pyntet så mye heller enda,men jeg bruker å pynte med lilla i adventstiden og så sklir det over i rødt frem mot jul;)
    Fin report. av kranse-laging.Koste meg da jeg leste den.
    Ha en fortsatt fin adventstid.:)
    Klem.

    SvarSlett
  4. Satt senest i går og lurte på om du skulle ha kalender i år også - og jippi - ja!!
    Flott krans! Og moro at største gutten er ivrig i pyntinga.

    Vil gjerne møte deg og Marte neste gang jeg er vestover - hadde vært koselig!! Klem!

    SvarSlett