tirsdag 25. august 2009

Bryllup




Registrerer at det er mange i bloggverdenen som skal gifte seg, eller som nylig har giftet seg. Selv feiret meg og min kjære nylig fem års bryllupsdag (utrolig som tiden flyr). En blogger etterlyste fine ord for dagen, og som jeg har nevnt før har jeg en liten bok der jeg skriver ned ord som jeg synest passer for ulike anledninger. Med to bilder av Herr og Fru (undertegnede) gir jeg herved mitt bidrag til dem som måtet søke inspirasjon til å skrive noen ord til brudeparet. Hvem som har skrevet diktet aner jeg ikke, men dersom noen vet, blir jeg glad om de vil dele det :)

Side ved side
♥ ♥♥
Side ved side skal vi flyga,
under himmelhvelvet.
Så nær at vi kan røra ved kvarandre,
men så fri at vengene våre får armslag.

Ført av den same vind,
kvila på same grein,
skoda den same jord,
men kjenna krafta i eigne venger.

Og følgja vald kurs,
vera to fuglar i same trekket,
side ved side,
men med rom mellom oss.






2 kommentarer:

  1. Så nydelig brudepar her da :) Utrolig flott sted bildene ble tatt! Gratulerer så masse med bryllupsdagen som var :)

    SvarSlett
  2. fin blogg.
    ser vi intressert i det samme.
    interiør og foto:)

    SvarSlett