torsdag 24. juni 2010

Nydelig



Sommeren har glimret med sitt fravær, men i går var den første dagen i år da begge Sommefugl-guttene kunne nyte en sommerdag med lette klær og solkrem på nesen. 
Lillegutt og jeg tok en tur i skogen, og utforsket en spennede verden for en liten ett-åring. 
Han plukket blomster til mamma, pekte på fuglene som fløy forbi og undret seg stort over alt rundt ham.Så fantastisk å oppleve disse øyeblikkene gjennom barneøyne, 
og ikke minst forevige opplevelsen. Det er første gang at jeg har hatt en bildeserie av minilabben vår her på bloggen, 
er det rart jeg er stolt?

7 kommentarer:

  1. Så nydelig liten gutt!:)Kjempefine bilder du har tatt også.
    Jeg tenker det var mange nye ting å oppdage i skogen.Denne tiden er jo så fin med alt som blomstrer og gror,og fuglene er jo i full vigør:)Det sitter en trost og synger i toppen av et tre ved huset vårt,hver kveld.Så sjarmerende:)
    Tjukk skodde ikveld,ikke mye som minner om sommer utenfor nå.Men dagen igår var fin,de har lovet fint vær til helgen også.Så da har vi noe å glede oss til;)
    Klem fra Monja

    SvarSlett
  2. Så fiiine gutten! Og fine bilder!!
    Guri kor stor han er blitt!!

    Jeg har total bloggopphør for tiden, ingenting å blogge om, rett og slett:D Nesten litt uinspirert, huff, er det lov å si sånn i denne inspirerende verden? Hihi..
    Men plutselig kommer det vel over meg, håper det:)
    Lengter etter ferie! Tre uker igjenn;)

    Kos dere videre!
    Klemmer:)

    SvarSlett
  3. Herlige flotte bilder og nydelig gutt!!!
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld og ha en
    super fredag. Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Åhhh så skjønn...ikke rart du er stolt i det hele tatt...fantastisk flott!

    SvarSlett
  5. Såååå flotte bilder av en nydelig gutt!! Hvor gammel er han? Linus er 15 mnd, men kan ikke gå enda.

    Ang. forespørsel om jeg lager collage på bestilling, så får du svare at de kan kontakte meg på mail i august. Så tror jeg nok at prisen muligens blir skrudd litt opp...hihi!!

    Har dere forresten fått deres? Klem!!

    SvarSlett
  6. Kjære vene så stor han er blitt! Gleder meg til å se labbetussene igjen, for da skal vi næmlig gå på skrukketroll jakt og rulle i gresset! :D

    SvarSlett
  7. O´lykke!!! Herlige lille sommerfugl-gutt. Herlige bilder tatt av han, og herlige hånd med blomster i :) Det er ikke rart du er stolt!

    SvarSlett